Det blir aldrig som hemma

Snäll som jag är lovade jag min kompis att jag skulle baka svenska kakor till henne. Jag bestämde mig för att göra kolakakor eftersom dom är så goda men nu sitter jag här med en plåt full med kakor, men ser dom ut som kolakakor, nej! Det är alltid så, det blir aldrig dom vanliga svenska kakorna som man bakar hemma. Det smakar annorlunda hät. Men jag kan i alla fall säga att jag försökte, och det är ju huvudsaken, eller hur?:)

Jag sitter fortfarande och skriver på min uppsats. Jga har en sida kvar att skriva innan jag är klar, då ska här sovas för imorgon blir det till att gå upp tidigt för Super Bowl:) Jag är taggad till tusen. Jag har gett mig själv en limit på 60 minuter, sen ska jag var klar med den här skiten. Kommer jag att klara det? Det återstår att se... Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0