fran morgon till kvall

Sa, antligen ar jag klar med alla laxor och pluggande. Jag borjade klockan 7 imorse for att hinna med allt inklusiva prata med pappa, Agnes och Hedda. Jag hann med allt+ ett besok till Target for att inhandla lite nodvandigheter till L.A. Som ni sakert ser har jag fortfarande inte fatt tillgang till mig egna dator sa bilder kommer snart, forhoppningsvis imorgon! Det var en stressig dag och jag ar glad att den ar over och att jag snart kan ga och lagga mig i min underbart skona sang. Imorgon ar det traning som galler och packning pa hog niva! Jag ar inte en bra packare sa om jag kanner mig ratt sa kommer resvaskan inte att vara helt packad och klar imorrn, det kommer ta mig in i sista stund att packa fardigt, san ar jag. Det har varit en skon helg, inte sa mycket pa gang vilket var ganska skont, det var ett tag sen. Solen sken hela dagen och man kan verkligen kanna att varmen ar tillbaks nu, jag hoppas det stannar sa!

Nej nu ska jag tacka for mig och sova nagra timmar innan det ar dag att ga upp igen och gora sig redo for skola, dock bara en dag och sen ar jag ledig igen sa det kan man ta:)

Godnatt och tack for mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0