Happy valentine's day!

Glad alla hjärtans dag allihopa. Jag hoppas att ni har en underbar dag med massa choklad och kärlek. Jag älskar alla hjärtans dag, som jag sa, en av mina favorittraditioner. Klockan är nu 9 på morgonen och vi har precis avslutat en frukost bestående av hjärtformade plättar. Mitt rum är fyllt av kort och blommor, det gör mig glad! Nu ska jag snart iväg på ett midyear orientation med AFS. Alla studenter från Vegas och Phoenix kommer ner och vi ska ha en helg fylld med aktiviteter och annat roligt. Jag ska ta massa bilder så efter helgen lovar jag att bilder kommer. Igår var det meningen att jag och Cassondra skulle iväg på skolans Valentinesdance men vi ångrade oss i sista stund, det var nästan ingen där förrutom en massa freshmens så nej tack, det blev det inget av.  Istället gick vi till Sushi garden och sen vidare till min kompis. Kvällen slutade jättebra i alla fall, utan dans. Nu måste jag skynda mig iväg så att jag inte komer försent.

Happy valentine's day!!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Happy Valentine Hannisen! Saknar dig massor och vill skypea med dig snart! puss!

2009-02-14 @ 18:09:55
Postat av: Emelie

Älskling!!! glad alla hjärtans dag!!! :) <3 jag gick förbi dit hus för några dar sen, då kände jag verkligen hur mycket jag saknar dig! alla minnen vi har tsm! det är inte mycket som klår våra miner alltså ;) längtar såå tills du kommer hem!!!! <3

2009-02-14 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0