Snart pavag!

Nu sitter jag hemma hos Marlies och vantar pa att vi ska aka. Klockan 12 gar bilarna som ska ta oss till L.A, jag langtar och langtar! Jag har precis fargat Marlies har sa hon ar i duschen just nu och tvattar haret, jag hoppas att det blev bra for lite nervost ar det faktiskt. Jag har gjort det forrut men man vet ju aldrig hur det blir...Men vi ska hoppas pa det basta:) Jag ar fardigpackad och klar och senare ska vi trava ivag till Wallgreeens for att inhandla lite tidningar till resan, det kommer att behovas!

Matchen gick bra igar, jag vann med 8-2 aven fast jag inte ar nojd med min insats, jag kunde ha spelat mycket battre... Meen huvudsaken var ju att jag vann, eller hur? :) Det ska bli skont med lov nu sa ingen tennis pa ett tag med det ar bra for da har jag tid att vila mitt kna. Men a andra sidan blir det nog inte mycket vila nar vi ska trava runt pa Disneyland men jag klagar inte:) Nu har vi sakallat Rodeobreak. Vi i Tucson ar nog dom enda som har det, det ar riktigt vilda vastern med hastar och grejjer. Det ar alltid skont med lov! Dock har jag inte en vecka som hemma men det funkar:)

Nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mig ut i bilen och sen trava ivag till Wallgreens.

Hej sa lange!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Grattis till vinsten! Ska bli kul om du nu har chans att slå mig :P

2009-02-26 @ 13:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0