Here we go again

Forra helgen var hur bra som helst! Vi samlades hemma hos Marlies for frukost innan alla Tucsonstudenter akte vidare till The San Xavier mission for att mota upp alla fran Phoenix och Vegas! Jag har aldrig traffat dom fran Vegas men det var kul att antligen fa gora det! Alla fran Phoenix har jag traffat forrut och det var jattekul att se dom igen, jag har saknat allihop! Efter San Xavier akte vi och at en gemensam middag med massa aktiviteter och annat roligt. Pa kvallen akte vi ett gang till ett Valentine's party, riktigt lyckat. Alla fran Phoenix behovde agonstans att sova sa jag tog med mig Olga fran Ukraina, Falsta fran Italies och Sofia fran Norge med mig hem:) Vi satt uppe hela natten och pratade om allt mojligt mellan himmel och jord:) Pa morgonen var det dags att samlas igen for att bege oss mot The desert museum, ett museum med massa okendjur, jag har varit dar forrut men det ar alltid lika kul. Vi avslutade dagen pa The raquetclub med stor middag men sen var det tyvarr dags for alla fran Phoenix att aka hem igen. Jag saknar allihop jattemycket redan men vi har Grand Canyon att se fram emot:)

Nu har tennismatcherna dragit igang och vi har redan hunnit spela bade mot Tucson high och Sal point high. I tisdags kom Sal piont pa besok men tyvarr forlorade vi, men det var ganska vantat eftersom Sal piont ar hur bra som helst! jag forlorade min match, men det var ganska jamt, jag forlorade forsta set med 4-8. Men jag skyller pa att det var forsta matchen och battre gick det mot Tucson high. Jag spelade bade dubbel och singel. Singel vann jag med 8-1 i set och dubbel vann jag och Vanessa med 8-0 sa det var en lek! Nasta match ar pa tisdag da vi spelar mot Sunnyside high.

Snart ar det ocksa Rodeo break sa pa Onsdag tar jag mitt pick och pack och drar till L.A. Det ska bli jattekul:) Vi ska till Hollywood och disneyland och lite annat. Jag har inte min dator just nu sa darfor kan jag inte lagga upp bilder fran helgen men sa fort jag far tillgang ska bilderna upp!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0