Kärlekens vecka

Veckorna bara flyger iväg känns det som. Nu har ennu en vecka och helg gått, det går otroligt fort! I helgen hade jag mycket att stå i, i fredags borjade det med en basketmatch som vi såklart vann! Sen blev det en sleepover hemma hos Marlies. Lördagen inehöll träning och åter träning. Senare på kvällen blev det en sleepover med Cassondra, Dj och Sean. Mycket trevligt som vanligt. Idag har jag först ätit en utsökt lunch på Subway, sen blev det ett långt skypesamtal med hela härliga familjen! Nu väntar en ny vecka framför mg med mycket tennis som vanligt. Det börjar också närma sig Valentine's day och i veckan kommer det att säljas valentine's grams, undra vem som blir den lycklige?  Valentine's day är en utav mina favorithögtider. Vi satt och pratade om traditioner och vilken som var favoriten, mina topp 3 är Midsommar, Valntine's day och julen (min födelsedag är också en favorit åklart)

Jag vill hälsa till min kära farbror Björn som just nu inte mår så bra och ligger på sjukhus. Jag hoppas att du mår bättre så snart som möjligt!!! Det ska bli jätteroligt att ses igen i sommar:)

Med det avslutar jag min dag och går nu och lägger mig. Det blev inte mycket sömn i helgen så jag måste ta igen mig. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Björn

Tack för de uppmuntrande orden Hanna!

Nu har jag kommit hem igen.

Vi ses i sommar!

2009-02-14 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0