Vs. Sunnyside high

Nu är det inte långt kvar tills det bär av till L.A! resväskan är packad och allt är klart, jag är imponerad att packningen gick så bra, det är inte ofta som det händer. Nu sitter jag hemma och väntar på att jag ska iväg till skolan, eller väntar gör jag kanske inte men jag har varit uppe sen klockan 630 så nu börjar jag få slut på saker att göra. Alla andra har Aims testing idag men jag som utbytesstudent behövde inte göra dom så jag fick en lång skön sovmorgon men som slutade med upp tidigt i alla fall. Min kompis ringer alltid mig på morgonen för att se till så att jag är uppe och hon glömde bort att jag inte behövde gå till skolan så hon ringde mig som vanligt och frågade om jag var uppe än... Så gick det med den sovmorgonen. Men ingen fara på taket:)

Idag har jag en match mot Sunnyside high, vi ska nog vinna den tro jag utan problem. Jag är riktigt taggad och den enda orsaken till att jag går till skolan alls och inte bara kommer till matchen är för att man tydligen måste vara i skolan minst halva dagen för att få spela så det är lika bra att trava iväg så att dom inte säger att jag inte får spela idag... Jag kommer att få hjälpa rektorn resten av dagen eftersom jag inte har någonstans att ta vägen, dom gör nämligen prov i alla mina klassrum. Nu ska jag slänga imig lite powerrade och sen pack ihop dator och annat. Datorn förjer med till CA så bloggen kommer att uppdateras där vill jag lova:)

Ha en trevlig dag!



Hollywood Sign Address



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0