New Years resolutions

Varje år har jag nyårslöften och oftast går det bra att hålla dom, jag försöker i alla fall och det är väl huvudsaken:) Även i år har jag skrivit ihop en lista på mål och löften som jag ska hålla!

1. Jag ska träna mer
2. Hålla kontakten med alla kompisar här i AZ när jag kommer hem!
3. Hålla bättre kontakt med er där hemma
4. Uppdatera bloggen bättre! (Jag vet att jag har varit dålig)
5. Träna mera
6. Lära mig så mycket engelska som jag bara kan innan jag åker hem
7. Resan mycket
8. Unna mig mer saker
9. Läsa mer böcker
10. Ha en grym serve( jag jobbar på det)
11. Kunna alla USA's delstater+ huvudstäder
12. Komma med i Rincon high's Varsity tennislag
13. Ha en stor 18 års fest när jag kommer hem
14. Skaffa mig ett jobb i Sverige tills jag kommer hem

Jag har redan börjat sträva efter att klara mina mål, det är mycket men jag känner på mig att det kommer att gå bra. Om inställningen  och motivationen finns där kan du klara vad som helst. Kom ihåg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0