Pissed

Jag är på dåligt humör. Helgen har inte börjat bra av många olika anledningar. Ska dock försöka ta nya tag nu mot en ljusare framtid, eller vecka kanske, Haha. Nej men mycket hände förra veckan, den gick snabbt dock eftersom jag inte var där måndag och tisdag. Veckan rullade på ganska bra men fredagen var förjävlig rent ut sagt. Bråk, tjaft och onödigheter hände och jag frågade mig många gånger varför allt ska vara så komplicerat men sånt är livet, så är det bara. Jag var också riktigt, läskigt, obehagligt nära på att bli överkörd av en biljävel som inte såg mig när jag gick över övergångstället, det var helt och hållet inte mitt fel. Sen som pricken över i:t trampade jag på en glasbit som fastnade i foten på mig, aj som fan!Min energi är inte alls tillbaks från att jag var sjuk så tennisen gick dåligt.

Men vad jag har lärt mig är att man måste tro på att det kommer att bli bättre, bättre tider kommer alltid:)

Jag återkommer när jag har en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0