Gott nytt 2009

Gott nytt 2009! Det här året har varit för mig helt fantastiskt. Sommaren 2008 var världens bästa och sen att jag fick spendera halva året i USA, det kunde inte bli bättre. Jag slår vad om att år 2009 kommer att bli ett lika bra år, om inte bättre...:) Nu har jag varit i USA i 5 månader, det är halva tiden. Om 5 månader kommer jag alltså hem. Det som gör att det här året också kommer bli lika bra är att jag även i år kommer att få tillbringa tiden på båda mina favoritställen, Arizona och Sverige. Jag ska verkligen spendera den sista tiden här på bästa sätt! Mycket kommer att hända innan jag kommer hem, mycket är inplanerat. Nu i januari har vi den efterlängtade winter formal prom, klänning och allt är nu fixat! Sen kommer också min bästa kompis tillbaka till skolan. I Februari händer det nästan för mycket. På min skola firar vi Alla hjärtans dag riktigt ordentligt. Vi delar ut Valentine's grams och har tillslut en stor Valentine's dance. Det ska bli riktigt kul! Redan nu har alla affärer börjat sälja Valentine's saker, allt man kan tänkta sig, det är lika stort som halloween om inte större! I februari har AFS också en inplanerad resa till Disneyland som jag har sett fram emot i evigheter, ända sen jag kom hit:) I februari är det också tänk att vi ska åka skidor, vad jag har längtat! Mycket i februari alltså... Sen i mars har vi en annan dans, kallad Holiday Charity dance. I April är det springbreak och då åker jag som planerat till CA och hälsar på gamla familjekompisar. Sen är vi redan inne i Maj och min födelsedag den 3:e, 18 år! Min födelsedag vet jag redan kommer att firas uppe i Grand Canyon:) Det är inte varje år man får fira sin födelsedag där uppe. Sen börjar det också närma sig graduation som hålls den 20-onde maj. Runt det datumet kommer också förhoppningsvis Agnes, min älskade syster och hälsar på mig. Det skulle vara den bästa födelsedagspresenten någonsin! Hon kommer i så fall att vara här på mitt "sommarlov" och om du kommer ska jag visa dig allt som finns här och sen åker vi en vända till CA och hälsar på vänner. Agnes- prata med mamma och pappa! I juni åker jag också en vända till Colorado och hälsar på morföräldrarna som har en hus där. Jag har en och en halv månads sommarlov innan det är dags för att ta mitt pick och pack och åka hem igen. Jag hoppas att inte allt för mycket kommer att vara förändrat när jag kommer hem. Det kanske är mest jag som har förändrats?:) En sak som jag vet kommer att vara annorlunda är att vi kommer att ha flyttat när jag kommer hem. Det kom dock inte om en överrasking utan vi har länge letat efter ett nytt, större boende. Men det kommer att bli jättebra, jag ska fortfarande gå kvar i samma skola och jag flyttar inte långt bort:) Det ska bli kul att komma hem igen och träffa er alla där hemma, det har jag längtat efter länge nu:)

Nyårsafton firades stort här! Jag var bjuden till en kompis årliga nyårsfest som blev en succè. Dom hade liveband och sångaren var grym! 12-slaget firades med fyrverkerier och champange. Det sägs att man ska fira nyårsdagen som man vill att hela året ska bli så därför firade jag nyårsdagen med kompisar på gymet och i köpcentrat:) Mycket shopping, vänner och träning, det är så som det ska vara:)

Hoppas nu att ni får ett fantastiskt år 2009, det vet jag att jag kommer att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0