Sova, sova, sova

Ja då sitter man här igen, sjuk. Alltid lika tråkigt och segt när jag hellre vill vara i skolan, faktiskt. Jag har varit sjuk sen i torsdags nu men sakta men säkert känner jag att jag blir bättre. Men det är alltid så, när jag blir sjuk, blir jag sjuk länge... Som tur är är Tess också hemma och är sjuk idag så huset är inte lika tyst som igår. Jag hoppas att jag är frisk nog att gå till skolan imorrn för då kommer min kompis tillbaka, han har varit borta länge nu, 9 dagar! Annars har det inte hänt så mycket den senaste tiden förrutom att jag har sovit, sovit, sovit. Jag känner mig riktigt utvilad faktiskt men samtidigt skulle jag kunna sova några timmar till. Mitt huvud känns som om det skulle kunna sprängas vilken sekund som helst så det blir nog lite mer sova idag i alla fall. Jag har tagit ett litet uppehåll från tennisen nu eftersom det inte har dragit igång i skolan en, bara 2 veckor kvar nu! Jag längtar:) Den här veckan inhandlas mitt nya tennisracket som jag nu så länge har provat. Det kommer bli hur bra som helst:) Men ingen tennis förrän jag är helt frisk. Jag gjorde det misstagen förra veckan, jag kände mig lite sjuk med halsont och snuva men såklart ignorerade jag det och spelade tennis, hur dumt var inte det för nästa morgon låg jag där med feber och hela köret. Nej nu ska här tas det lugnt!

Förra veckan var en aning händeserik. Måndagseftermiddan spenderades på gymet och kvällen framför G.G. Tisdagen blev det en träff med Suzy och lite tennis. I onsdags åkte jag ,Courtney, Marlies och Withney till The park. I helgen köpte jag en tröja men när jag kom  hem såg jag att dom glömt ta bort larmet. Så jävla slarvigt! Så det blev ju till att åka tillbaka så att dom fick ta bort det, medans passade jag på att inhandla ett par jeans:) Sen åkte vi hem och kollade på "P.S I love you" Jag har aldrig sett den förut (!) Men den var riktigt bra, jag grät och nu vill jag definitivt åka till Irland, hur fint som helst ju! Torsdagen var hemsk, jag sov kanske 3 timmar den natten pga av att min hals gjorde ont, men jag tog mig i kragen och gick till skolan i alla fall, spelade tennis efter och gjorde det hela ännu värre. Jag vaknade på fredagen och kunde inte prata men gick till skolan i alla fall. Den dagen blev det i alla fall ingen tennis för min del utan jag tog det lugnt med Kasey och Shane i stället. På kvällen var jag barnvakt åt Sammy. Det gick som en dans på rosor, killen tog hand om sig själv och jag satt och kollade igenom alla tidningar jag kunde hitta. Lättförtjänta pengar är det var jag kallar det. Jag gick där ifrån med 50 bucks rikare.

Nu ska här kollas film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0