Lyckan har vänt

Min lycka har nu återvänt. Tur är väl det. Det var en ny veckan, nya tag. Förra helgen var riktigt bra. Lördagen spenderades hemma hos D.J. På söndagen gick vi och såg The Unborn, en liten besvikelse måste jag säga att det var. Det var inte dålig men bara inte lika bra som jag trodde att det skulle vara, framför allt slutet, en besvikelse helt enkelt. Efter det åkte vi hem till en kompis och kollade på scubs. På måndag var det Martin Luther king jr day vilket betydde att vi var lediga från skolan. Jag, Cassondra och DJ och Mando åkte till Ried Park där dm hade en stor festival. Sen skulle DJ jobba så vi åkte och åt lunch på Sushi garden, hur gott som helst! Sen åkte jag och Cassondra hem till henne men hon hade läxor att göra så jag hann spendera lite tid med hennes bror. Ennu en vecka och helg har passerat och det var lika bra som förra helgen. I fredags blev det mycket tennis för min del, äntligen har jag fått mitt racket så nu är jag förberedd för måndagen. I lördags hann jag med en herrans massa saker, det blev ett besök på Tucson's museum of art, en lunch på frogs och sen lite snabbshopping på Urban outfitters, jag hann också med ett snabbt besök till Target. Kvällen spenderades lite här och där, men jag kan meddela att det var mycket trevligt! I dag har jag också hunnit med väldigt mycket. Jag, Cassondra och hennes mamma hjälpte till att rensa ut en affär som skulle stängas. Det var Cassondras mammas kompis som ägde affären och medans dom plockade ner sak efter sak i kartonger så var jag och C barnvkt år hennes två barn. Den minsta som var 4 år trodde stenseriöst att jag var Hannah Montana, haha. Sen efter det mötte vi upp Sean, Alex, Mando och Chris och gick och såg Bloody Valentine. OMG det var hur läskig som helst! Fy fan! Men bra var den definitivt:) Sen åkte jag hem till DJ och där spenderades kvällen tills för 15 minuter sen då jag kom hem:) Nu ska läxorna göras och tennisväska ska packas för imorgon börjat allvaret, trayouts imorgon!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0