Slut

Snart ska jag gå och lägga mig men innan dess ska jag ta och passa på att dela med mig av kvällens händelser, det var många! Jag hade två rejäla näsblodsattacker, jag har fått det på sista tiden. Hjälp mamma! Efter knäckebrödsbaket fick jag iden att städa min garderob och ränsa lite. Jag slängde därför ut alltig på golvet och ganska snabbt bilades det en stor hög av kläder. Jag har inte förrän nu insett hur mycket nya kläder jag har köpt sen jag kom hit. Det har blivigt en hel del... Men som min värdmamma sa; Nästan alla kommer hem igen med en helt ny garderob. Jag kan väl säga att jag redan är där... Jag hoppas att jag får en stor garderob i nya lägenheten, stämmer det pappa?:) Jag provade det mesta och kom fram med många olika outits, fula som snygga. Jag provade också alla möjliga winter formal klänningar, jag har inte riktigt bestämt vilken jag ska ha än... men jag har en vecka på mig:) Nu är i alla fall garderoben städad och jag är nöjd! Från och med nu ska jag också börja ta den "sena" bussen till skolan vilket gör att jag kan sova en timma (!) längre på morgonen och jag hinner dusha också, vilken lycka! Jag känner att en förkylning är på g....inte bra!

Men det tackar jag för mig för nu ska jag äntligen sova, jag är trött och slut.



Kommentarer
Postat av: Moster, Vile, Agnes, Kajsa, mormor o morfar

Grattis på namnsdagen idag Hanna ! Vi ser att du har fullt upp framöver. Bästa nyårslöftet är att du ska unna dig mer, super !! Hoppas du tar med alla kläder hem o delar ut till släkten :)

Kramar i massor !

PS.Vi är i D-J o fryser -24 grader...

2009-01-05 @ 10:55:22
Postat av: Anonym

TACK:D Det hade jag helt glömt bort! haha ja det ska jag göra, utdelning till alla får det blir:)

Usch va kallt! Här är det ganska varmt och skönt, t-shirtväder i alla fall:)

Tusen kramar från Hanna

2009-01-13 @ 16:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0