A Fabolous day!

Jag maste bara beratta om vilken fantastisk dag jag hade igar! Suzy kom och hamtade mig vid 12 tiden och vi akte upp till Mt lemmon, vilket ar Tucsons hogsta berg. Vi hade lunch och sen akte vi upp till Ski valley och tog sittliften upp till toppen. Sen gick vi ner igen... Efter det akte vi och kollade pa filmen "Proposal' med Sandra Bullock och Ryan Reynolds och aven varan svenska Malin Akerman ar med! Filmen var faktiskt riktigt bra! Efetr det akte vi till restaurangen Feast och avslutade kvallen med en anksallad vilket var underbart gott! Som avskedspresent av Suzy fick jag ett jattefint smyckeskrin och ett armband. Jag undrar bara hur jag ska fa plats med det i resvaskan... Annars far jag val sitta med det i knat pa flyget for med hem ska det!

Nast sista dagen har i Tucson nu... Idag ska jag aka till Park place mall en absolut sista gang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0