AGNES

Sa nu ar det pa tiden att skriva lite igen. Jag vet inte riktigt vart jag ska borja.. Mycket har hant och tiden har bara flygit ivag! Nu ar skolan slut sa jag har ett sommarlov har borta framfor mig innan det ar dags att aka hem till Sverige igen. Jag har varit ledig i snart 2 veckor och an har jag inte vant mig med att vara ledig. I ett ar nu ahr det varit rutiner, rutiner, rutiner och helt plotsligt nu sa ar det inga rutiner alls utan bara gora vad man vill utav dagen. Helt underbart aven fast det ar trakigt att inte vara i skolan langre. Men jag har ju kvar alla mina kompisar ser dom i alla fall. Den senaste veckan har ocksa min syster varit har hos mig:) Det har varit den basta veckan i mitt liv! Det var valdigt konstigt att se henne komma ut fran gaten, helt underbart! Jag kan inte forsta att vi ite har setts pa sa pass lange. Det kandes skont att sen inse att hon inte har forandrats och hon tyckte inte att jag hade forandrats heller forrutom att jag ar brunare:) Dom senaste dagarna har vi haft mycket att gora. De ar mycket jag har velat visa henne och jag tycker att vi har jobbat pa riktigt bra pa bara en vecka! Det har blivigt mycket shopping men det gillar vi! Hon ska nu fa ta med sig en hel del av mina saker hem. Vilken tur jag har!

Snart borjar det narma sig hemresa for min del, bara 3 veckor kvar! 2 veckor kvar i Tucson eftersom vi aker till Colorado och New Mexico om en vecka:)

Ses om 3 veckor!! :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0