COLORADO

Äntligen hittade jag ett litet café i Silverton, Colorado så jag kunde få internet. Vi har varit här i tre dagar nu och det är hur fint som helst. Vart man än tittar är det som ett vykort, höga berg, vattenfall och grönt överallt. Colorado är nog en av de vackraste platserna på jorden. Det är kallt, riktigt kallt skulle jag säga men jag har ju varit ganska bortskämd med tucsons väder så egentligen är det kanske inte så kallt.. Vi ska stanna här i två dagar till sen bär det av mot Tucson igen. 12 dagar kvar nu bara sen är jag hemma igen. Jag längtar så in i norden!! 12 dagar är inte mycket alls så jag har därför planerat dagarna in i det minsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0