En solig dag i Colorado..

Sista dagen här i Colorado och solen skiner för en gångs skull. Det har varit en fröjd att vara här uppe men allting har sitt slut, eller hur. Imorgon bitti bär det hemåt mot Tucson igen och min sista vecka väntar. Idag är det också Agnes födelsedag! Grattis älskade syster. Hoppas att dagen var till din belåtelse:) Det ska bli skönt att komma hem till Tucson igen. Även fast Clorado är en underbar plats så finns det inte så mycket att göra. Silverton är en  liten stad med en mataffär och en gata med små affärer. Efter fem dagar blir det ganska tråkigt att gå in och ut i samma affärer hela tiden.
Min sista veck är fullplanerad och jag undrar fortfarande hur jag ska hinna med allt jag vill göra. Men... någon måste jag ju spara tils nästa gång jag kommer hit. Även fast jag åker hem så är det bara ett hav emellan och såklart kan inget stoppa mig från att komma tillbaka och hälsa på! Nu ska jag ta cykelt hem och fortsätta med min bok som förövrigt är riktigt bra!

DET BÖRJAR NÄRMA SIG NU!


Kommentarer
Postat av: Kajsa o moster

Gissa om vi längtar! Ska bli underbart att få träffas igen! Glad midsommar och tusen kramar !!

2009-06-19 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0