Written by Agnes

Hejsan allesammans det är Agnes som skriver!

Imorgon åker jag hem ifrån Hanna efter att ha varit här i typ 12 dagar eller något liknande. Jag vill bara säga att Hanna är sig lik till nästan 100%, bara mycket brunare, och då menar jag verkligen mycket mycket brunare man kan lätt tro att hon är en mexikanare eller liknande så bered er på en chock. Men det är inte den ända skillnaden, hon kommer inte bara hem med ett brunare skinn utan också med en mängd nya vänner, nya upplevelser och engelskan som nu är så gott som felfri och flytande med mera. Med andra ord kommer ni gott och väl känna igen henne trots att det gått omkring 10 månader sedan hon sist gick på svensk mark. 

Under mina dagar här i Tucson har Hanna tagit med mig på en mängd grejer och jag har såklart fått följa med henne till hennes favoritställen...TARGET & FOREVER21!!! Hon tog med mig till alla köpcentrum som var värda att se/uppleva; Park Place Mall, La Encantada och Tucson Mall där de hade en forever21 butik som var helt otrolig, den var så stor!!! När det gäller shopping har Hanna nog slagit alla rekord när hon varit här. Så mycket kläder som hon köpt, fina kläder vilket blev till ett stort problem när det var dags för oss att packa ner allt i resväskor, jag skulle nämligen ta med en del hem när jag åker. Herregud vilket pussel, men efter ett par timmar med rådgivning om vad som skulle med och inte var vi äntligen klara, men jag säger er en sak det var inte lätt men vi klarade det tillslut! 


Ja, vad har jag mer gjort här...jo jag har sett Hannas skola, besökt Tubestone, en cowboy stad och Bisbee, en annan liten stad. Sen har vi också varit på the desert museum och gått runt lite här och där, varit på the racket club där man kan bada, spela tennis etc, bowlat med Hannas kompisar och varit på bio med mera. Jag har med andra ord haft det jättekul!!!

Tänk nu är det bara cirka tre veckor kvar tills hon kommer hem!! Vi räknar ner dagarna :) 

Ha det så bra snart kommer hon hem!!! Yeah äntligen!!!

/Agnes, Hannas syster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0