Fri som en fagel

Sa da var detr helg igen.. ingen skola for min del imorgon eftersom vi har sakallad gradingday! Jag alskar gradingdays! I dag spelade jag mot Ironwood high och jag var arligt talat riktigt nervos innan eftersom jag hade hort att dom skulle vara riktigt bra.. Men bra gick det i alla fall, jag vann med 8-3 och jag ar valdigt nojd med min insats for dagen! Efter matchen akte hela familjen ivag och storhandlade massa mat, det ar alltid lika roligt :) Ikvall har jag ocksa gjort klart mitt spanskaprojekt som ska presenteras pa mandag sa nu ar jag fri i helgen.. nastan i alla fall, jag har mindre att gora vilket alltid ar till en fordel. Snart ska jag ta och dra mig tillbaka for att imorgon unna mig en valfortjant sovmorgon.

Hej sa lange och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0