Happy St. Patty's day!

Happy St. Patrick's day allihopa! Idag var det till att ha pa sig nagot gront och det var imponerande att se att nastan alla i skolan hade nagot gront pa sig. Konstigt nog hade jag hur mycket tid som helst imorse, vanligtvis stressar jag ihjal mig pa morgonen men idag hade jag lang tid pa mig.. Skolan rullade pa valdigt bra och aven eftermiddagen. Jag gjorde klart bade mitt spanskaprojekt och historiaprojekt i helgen sa jag har varit laxfri an sa lange. Det lonar sig alltid i langden:)

Idag spelade vi mot Tucson high igen men den har gangen var det pa hemmaplan. Det var enkelt! Jag vann singel med 8-1 och tillsammans med Vanessa vann vi dubbel med 8-0. Det var som en lek! Efter matcherna foljde jag med Glenn och Marlies till Costco. Costco ar en gigantisk mataffar dar dom bara saljer allt i storpack. Det ar som Martin Olsson hemma men 10 ganger storre! Val dar inne moter jag norrman! Jag horde att dom pratade norska och gick fram till dom och vi pratade. Det ar alltid lika roligt att traffa folk hemifran:) Marlies bara suckade nar jag gick fram och pratade, hon tycker att det tar for lang tid, haha.

Nu ikvall har jag suttit och letat efter flygbiljetter for Springbreak som kommer upp snart, inte lang tid kvar nu! Da bar jag mig av till San francisco for att halsa pa nagra familjekompisar, det var faktiskt min pappas gamla vardfamilj en gang i tiden:) Det har varit valdigt varmt har i Tucson den senaste tiden, nu kommer sommaren snart men egentligen borjar varen har nasta vecka. Konstigt det dar nar det kanns som svensk hogsommar ute nu.. I sondags spenderade jag hela dagen ute i solen och solade och hade mig, det var rikgti skont med en lugn dag.. Annars sa pagick en stor bokfestival at the U of A i helegn som jag ocksa svangde forbi:)

Nu ska jag sova och forbereda mig for 20 minutersloppet imorgon, det ar lopning som galler sa jag maste vara fit for fight!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0