On the road again

Ja da ar vi snart pavag mot varat stora aventyr.. Just nu sitter jag i min engelskaklass och skriver pa en uppsats. Klockan ringer om 10 minuter och da ar det helg igen, for min del i alla fall. Dagen gick valdigt snabbt idag och jag fick reda pa en takig nyhet.. En av mina basta kompisar i min Pe klass ska byta skola pa torsdag sa jag kommer inte att se honom i klassen mer,  riktigt trakigt! Nar klockan ringer ska jag snabbt ivag och ta kort for tennisen innan resten av familjen hamtar mig for att borja varan resa. Det ska bli kul och jag kanner mig redo, jag packade det sista i morse sa nu ar det bara att aka. Jag kommer inte ha dator tills pa lordag men da kommer en ny uppdatering och massvis med bilder, det vill jag lova!

Ha en superduper bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0