Svenska upplevelser

Nu ar jag hemma igen och allt ar som vanligt igen. Borta bra men hemma bast som man brukar saga... men jag skulle faktiskt ha kunnat stannat i CA ett tag till for sa bra var det! Dom forsta tva dagarna spenderades pa Disneyland och California Adventures. Nar vi var trotta pa berochdalbanor akte vi en dag in till Hollywood och travade omkring dar och gissa vad dom hade... H&M! Det har dom inte i hela Arizona vilket betyder att jag har varit utan i snart 7 manader sa det var en valsignelse for mig att ga in dar:) Nar jag sen ar inne i en turistaffar hor jag att nagon pratar svenska. Forst trodde jag att jag hade blivigt galen och bara horde random saker men sen horde jag det igen! Jag gick fram till dom tva tjejerna och fragade om dom var fran Sverige och det var sa sant sa, skane var dom fran och vi stod dar och pratade ett tag. Det ar inte varje dag det hander :) Efter Hollywoodbesoket som for ovrigt var grymt akte vi till en strand ungefar en timma fran Hollywood. Det var jattemycket folk och en underbar strand med manga sma affarer langst stranden... Underbart! Det var kul att se havet igen ocksa!

Jag vet att jag har sagt det har forrut men jag sager det igen... Bilder kommer men jag har lite datorproblem just nu men som snart ar losta. Jag lovar!

Annars ar det 200 dagar sen jag akte hemifran nu sa om 117 dagar kommer jag hem igen:) Tank vad tiden gar fort...

Nu ska jag forsoka fa lite somn. Match imorrn mot Casa Grand, det blir spannande! Hall tummarna dar hemma:)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt och se till att spöa Casa Grand, kanske med ditt nya sponsrade racket! :)

2009-03-07 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0