two in a roll

Jag troddeinte att en vecka kunde ga langsammare an sa har men nu ar det antligen helg! Jag vann mot Casa grand oich jag kande att jag spelade riktigt bra! Mitt nya racket ar helt grymt bra :) Fredagen spenderades mestadels i skolan och pa tennisbanan men senare akte jag hem till Marlies och hade filmkvall med henne och Zach men senare kom R och hamtade mig och vi akte hem till honom och kollade pa film. Det blev Hitman men inget att rekomendera om man inte gillar blod som mig haha. Nu ska jag snart bege mig ivag och gora communityservice, det ska blir riktigt interessant! Jag jag arligt talat aldrig gjort det forut och jag kan val saga att det inte direkt ar min grej men vad gor man inte for samhallet, eller hur:) Jag kom precis tillbaka fran ett Targetbesok... Me  mig hem i kassarna hade jag; galgar( mestadels av mina klader ligger pa golvet i garderoben sa mer galgar behovs!), en t-shirt, headbands for tennis, och ett trepack paket orbits. Valdigt nodvandigt! Senare pa eftermiddagen ska jag se UofA's sista basketmatch...Go wildcats! Sen blir det filmkvall med Suzy och Marlies hela natten lang:)

Mamma och pappa! Kan vi skypa klockan 20.00 eran tid istallet for 19.00 imorgon, alltsa klockan 12 hos mig? Passar det for er? Alskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det passar finfint!

2009-03-07 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0