Varen ar har!

Ny vecka, nya mojligheter! Ar det inte sa det heter.. Den har veckan kommer jag bara vara i skolan i tva dagar, mandag och tisdag.. Jag ska namligen ut pa en camping tur uppe i Paraya Canion som ska vara nagot helt fantastiskt. Ni som kanner mig vet nog att jag inte ar det stora campingtypen och om jag ska vara arlig har jag aldrig sovit i talt i hela mitt liv sa det har ska bli nagot utover det vanliga! Men jag ska ge det en chans och foroka att inte ha nagra fordommar innan jag ligger i det dar taltet och har fastnat i sovsacken.. Men som sagt, jag ger det en chans :) Vi aker direkt efter tennsifotograferingen pa tisdag och aker upp till Flagstaff. Det kommer att ta oss ungefar 4 timmar och vi spenderar natten pa ett hotell dar innan vi aker vidare till Piraya Canyon. Vi kommer att promenera med vara ryggsackar i 6 miles, det kommer att ta oss ungefar 3 timmar! Ingen liten promenad det inte men jag gillar att promenera!

Jag kan ocksa ta och meddela att det nu ar var har i Arizona och blommorna blommar for fullt men bara for nagra veckor sen kommer allt att bli torrt och omanskligt varmt igen, precis som i borjan av aret..Tank vad fort tiden gar eller hur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0