2.5 mil!

Jag kan itne forsta hur fort tiden gar. Vi narmar oss slutet av skolan nu, bara 2 veckor kvar! Den senaste tiden har jag haft alltfor mycket pa gang sa jag har inte hunnit blogga sa mycket mend et ska det bli andring pa nu for nu kommer tider med mer tid! Forra helgen akte hela AFS vag till Grand Canyon och campade. Ni vet nu sakert att jag inte gillar att campa och det star jag fortfarande fast vid men utsikten och kanslan dar uppe var verkligen fantastisk sa campandet var bara en liten del som jag latt kunde sta ut med. Vi gick i 14 miles vilket ar ungefar 2.5 mil! Dagen darpa kunde jag inte ga sa ont gjorde det. Traningverken var obeskrivlig men det var det vart! Jag firade ocksa min fodelsedag dar vilket var nagot alldeles speciellt. Jag vaknade av att alla kom och sjong for mig, det var som att ha en alldelses egen kor. Jag kommer aldrig att glomma den fodelsedagen. Sa nu ar man 18 ar och myndig. Arligt talat kanner jag mig inte sa stor, kan jag verkligen ta vara pa mig sjalv? Jag kan nog klara mig ganska bra, kanske itne finansiellt som pappa sager sa darfor tar jag fortfarande hans hjalp:)

Imorgon har vi Carnival i skolan. Ni som har sett Grease vet vad jag menar. Det ska bli kul! Forra aret horde jag att det var riktigt lyckat sa jag hoppas att det blir sa aven detta ar! Idag kopte jag aven en av skolan yearbooks, vi kommer att ha tva eftersom vi ar tva skolor pa samma campus men jag vill saklar ha bada eftersom alla mina kompisar ar splittrade pa bada skolorna. Nu ska jag ga och stada mitt rum, det ser ut som ett slagfeldt som mamma skulle saga:)

Hej sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0