Sommarlov!

Ja da var det sommar, ingen mer skola nu. Pa ett satt ar det hur skont som helst att vara ledig men sista dagen i skolan var enda sorglig eftersom jag kanske aldrig mer kommer att se manga av manniskorna dar, men mina kompis har jag kvar for alltid! Resten av familjen far inte sommarlov forran om en vecka sa jag sitter nu har hemma sjalv och funderar var jag ska gora med tiden. Snart ska jag i alla fall prata med mamma och pappa! Pa tisdag ar det det en stor dag! Da kommer min lillasyster Agnes och halsar pa mig har borta. Jag kan knappt vanta:D Nu ar det itne sa lang tid kvar tills jag kommer hem, bara lite drygt en manad kvar nu! Jag klan itne fatta att tiden har gatt sa snabbt. Innan jag akte fick jag hora att tiden skulle ga fort mot slutet men jag kunde inte forestalla mig att det skulle kannas sa har! Jag har lite smatt borjat packa ihop mina saker och jag kunde inte forestalla mig hur mycket skit man sammlar pa sig under ett ar. Hur ska jag lyckas ta med allt? Tur att Agnes kommer och kan ta med sig lite hem:)

Igar var jag och sag filmen "Ghosts of girlfriends past" med Matthew Mcconaughey och Jennifer Garner. Jag maste saga att det var riktigt bra! Den fick mig bade att skratta och grata. Jag kan starkt rekomendera den nar den kommer till Sverige! For ovrigt har det regnat har tva dagar i strack nu, seeeeegt men enligt tidningen ska det bli battre i helgen och nasta vecka, sa Agnes du behover itne vara orolig du kommer att fa din varme. Aven fast det regnar har ar det riktigt varmt och riktigt humid. Ska ivag och spela tennis senare men jag far se hur vadret blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0